torsdag 7. februar 2013

100 innlegg!

Med dette innlegget så har jeg publisert mitt hundrede innlegg på denne bloggen, og kan bare håpe at det i det minste er kommet noe som helst fornuftig ut av det hele. Per dags dato har jeg egentlig ikke passert ett høyere antall besøkende enn antall innlegg publisert så det er nok relativt klart for meg at dette er noe jeg for det meste gjør for meg selv, og det er sikkert greit så lenge som man ikke tenker for hardt over at dette sikkert kan regnes som en modernisert utgave av det å sitte hjemme alene og prate med seg selv.


På den andre siden må man jo forsøke å ha ett positivt sinn til verden, og i det minste med ett fravær av lesere så er sjansen for at noen avdekker den uhorvelige mengden illustrasjoner jeg skamløst har stjålet og republisert uten eksplisitt tillatelse. Forhåpentlig tolkes det som en hyllest til illustratøren når jeg låner ting til min hemmelige offentlige dagbok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar